oto jak straciłem ponad 100.000 PLN...

  • Opublikowany Miesiąc temu

    Karol Friz Wiśniewski

    Trwanie: 21:16

    ►WPADAJ NA SKLEP EKIPY ►► EKIPATONOSI.PL
    ►PLYTA EKIPY ►► SEZON3EKIPA.PL
    ►LODY EKIPY ►► koral.com.pl/produkty/lody-impulsowe/ekipa

    ♦ INSTAGRAM ► frizoluszek

    ♦ INFORMACJE GIEŁDOWE:
    ► EKIPASA.PL/
    ► EKIPASA.PL/
    ♦♦ PRACUJ Z NAMI! ►
    frizpraca@gmail.com

    ♦ WERONIKA YT ►plfree.info/desk/tVy1X-hcxAL2ZlS6TqMQFw.html
    ♦ TROMBA YT ► plfree.info
    MINI MAJK YT ►plfree.info/desk/Tb6wo_qUv5uT20NCSJOQ8Q.html
    ♦ MARTA YT ► plfree.info/desk/6vR16NYm5jEPOx1LtAz7QA.html
    POCZCIWY KRZYCHU YT ► plfree.info/desk/lW-5AzH7AhPVeOYcn1vwLw.html
    PATEC YT ► plfree.info/desk/YsZvmJGPzTMSBXES06-2lg.html
    ♦ MARCYSIA YT ► plfree.info/desk/fjqT197q_xmj62L7nB4w8Q.html
    NOWCIAX YT ► plfree.info/desk/LRdwTmAnoL-Lr8W9qtiQkA.html
    ♦ EKIPA YT ► plfree.info

    ♦ WERONIKA INSTA ► wersow
    ♦ TROMBA INSTA ► trombabomba
    ♦ MINI MAJK INSTA ► _minimajk
    ♦ WUJEK ŁUKI INSTA ► wujekluki
    ♦ KRZYCHU INSTA ► POCZCIWYKRZYCHU
    ♦ MARTA INSTA ► murcix
    ♦ KASIA INSTA ► fusialka
    ♦ PATEC INSTA ► patec_wariatec
    ♦ MARCYSIA INSTA ► ryskalamarcysia
    ♦ NOWCIAX INSTA ► nowciax

Karol Friz Wiśniewski
Karol Friz Wiśniewski

Pamiętajcie o naszym preorderze. 🤟 Płyta EKIPY dostępna na https://www.sezon3ekipa.pl/

Miesiąc temu
Karolina Kowalczyk
Karolina Kowalczyk

🤑💓🧟‍♂️👨‍💻💯👁️👍🖖😺🚝🛴🥊📞

Dzień temu
Emi Emilia
Emi Emilia

👍

2 dni temu
Pikaczu YouTube
Pikaczu YouTube

@Agro ROLNIK 77 TEAM ok dasz mi???

5 dni temu
Łukasz chojecki
Łukasz chojecki

Ok to

5 dni temu
Dark Seed
Dark Seed

Friz ktoś ci naszczał na włosy że masz takie wypłowiałe na czubku ?ze jesteś czubek to widać …

5 dni temu
Marcela Nowa
Marcela Nowa

o niczym jestescie

8 minut temu
Sylwia Stawiarz
Sylwia Stawiarz

jadłam je są PYSZNE

12 godzin temu
HEJTER EKIPY
HEJTER EKIPY

Hujstwo

13 godzin temu
HEJTER EKIPY
HEJTER EKIPY

Kurwa Dygat mi się hce

13 godzin temu
Gabriela Ramotowska
Gabriela Ramotowska

Chce*

8 godzin temu
HEJTER EKIPY
HEJTER EKIPY

Dno

13 godzin temu
HEJTER EKIPY
HEJTER EKIPY

Huj z wami

13 godzin temu
Bartek
Bartek

*szakalaka*

15 godzin temu
Kepasa
Kepasa

Tak naprawdę dopiero teraz po publikacji "CHILL" wiem o co chodzi z pogoda jest piękna niczym w Akapulko 1:45

23 godzin temu
Klara Mętrak
Klara Mętrak

te lody to cudo

Dzień temu
Filip Salik
Filip Salik

Ja uwielbiam friza bo jest moim idolem

Dzień temu
Oskar :P
Oskar :P

Tylko co to dla Friza 100 k dzień sprzedawania lodów 😂

Dzień temu
Agata Reiter
Agata Reiter

I dobrze ci kurna tak lodziarzu!

2 dni temu
KXFO YT
KXFO YT

Mam nadzieję że stracisz więcej

2 dni temu
Franek Błaszczyk
Franek Błaszczyk

4:07 Oczywiście Wersow musi być wszędzie:)

3 dni temu
filip
filip

Miesiąc później film - jak zostałem milionerem

3 dni temu
Hubert Wróbel
Hubert Wróbel

Siema friz

3 dni temu
Hubert Wróbel
Hubert Wróbel

Jeszcze nie jadłem tych lodów ale zjem tak gdzie mogę je znaleść

3 dni temu
Hubert Wróbel
Hubert Wróbel

Uwielbiam wasz kontem filmów

3 dni temu
Hubert Wróbel
Hubert Wróbel

Uwielbiam twoje filmy rób więcej takich pozdro friz

3 dni temu
Hubert Wróbel
Hubert Wróbel

Świetny odcinek

3 dni temu
Hubert Wróbel
Hubert Wróbel

Spoko odcinek

3 dni temu
Hubert Wróbel
Hubert Wróbel

Koks odcinek

3 dni temu
Hubert Wróbel
Hubert Wróbel

Friz jesteś moim ulubionym YouTuberem

3 dni temu
Hubert Wróbel
Hubert Wróbel

Mega odcinek

3 dni temu
Hubert Wróbel
Hubert Wróbel

Zajebisty odcinek

3 dni temu
Hubert Wróbel
Hubert Wróbel

Super odcinek

3 dni temu
Siadam Xd
Siadam Xd

Friz szkoda mi ciebie nobo ponad 100k

3 dni temu
Kacper Maryjanowski
Kacper Maryjanowski

Krzychu i Dubiel się chyba tam najlepiej bawią>3.

3 dni temu
Agnieszka Olbrycht
Agnieszka Olbrycht

Jesteś głupi jak Ty mogłeś dać w pierwszej dziewczynie pytanie Ja nie wiem czy cię kocham Wiesz nie wiem czy cię kocham

3 dni temu
Andżela Szczęch
Andżela Szczęch

FriZ

3 dni temu
Andżela Szczęch
Andżela Szczęch

Fris

3 dni temu
Wojciech Wójciak
Wojciech Wójciak

friz poco wydałeś ponad 100 000 pln

3 dni temu
Matt ALN
Matt ALN

Fritz ? To ten co trzymal corke w piwnicy ????

3 dni temu
tulipan i lilia
tulipan i lilia

zenada,

3 dni temu
Majka
Majka

Fajny filmik 🙂

3 dni temu
Majka
Majka

Kiedy wystawiliście te lody to u mnie w hajnówce koledzy i kolerzanki przeszukały wszystkie sklepy niebznaleźli ale jutro spróbujemy jeszcze🙂🍦

3 dni temu
Jakub A
Jakub A

A jakbyś stracił 102K to może i dźwięk byłby lepiej zgrany i obrobiony?

4 dni temu
Filip Czeszewski
Filip Czeszewski

12 05 najlepszy moment🤣😂

4 dni temu
Inna Niż Wszyscy
Inna Niż Wszyscy

pozdrawiam osoby którym się to wyświetli za 10 lat

4 dni temu
Krystian OoO
Krystian OoO

czym sie przejmujesz.... to tylko kropla w oceanie z Twojej kasy złamasie...

4 dni temu
Kamil Stachyra
Kamil Stachyra

czekamy na film ... Oto jak straciłem przez własną głupotę Prawo Jazdy . XD

4 dni temu
R Cz
R Cz

Jaki kraj taki Hype😂

4 dni temu
Lemurr Thc
Lemurr Thc

Badziewne te filmy juz robisz

4 dni temu
baran2 baran3
baran2 baran3

W tym czasie co straciłeś to prawie tyle zarobiłeś 😁

4 dni temu
poula news
poula news

"wszędzie" ja która całe miasto przeszukala i nie było 👁️👄👁️

5 dni temu
skay
skay

Ja se codzienie kupuje 2 lody ekipy bo mam sprawdzony sklep który jest na takim zadupiu że mało osób o nim wie i wiecej dla mnie

14 godzin temu
szymon polkowski
szymon polkowski

Szczyrk miłość bo jak tak no to gdzie jest no to nie będę się oglądała i zostawiała dzwoneczki niczego a nie nie dzwoneczka nie

5 dni temu
Zosia olekowska
Zosia olekowska

Friz gdzie masz kolczyka bo miales w nosie

5 dni temu
cesaro
cesaro

Mnie nie smakują niestety lody

5 dni temu
Szymonek121-_-
Szymonek121-_-

Siema friz dziś jadłem twoje lody ekipy

6 dni temu
Wiktoria Golina
Wiktoria Golina

czy obok mini majka siedzi jego dziewczyna

6 dni temu
Remik Bieronak
Remik Bieronak

Jak powstały lody ekipy więc tak 420 jakaś guma od majka i jakas chemia

6 dni temu
jaa25jaa25
jaa25jaa25

1 błond mąż na tym filmie nie taki żart frizu

6 dni temu
Jakub Celej
Jakub Celej

Orto kidzie

5 dni temu
jaa25jaa25
jaa25jaa25

Jem twje lody

6 dni temu
midzioko pl
midzioko pl

CZK CZK czy oni byli w domu tego zasranego kamusia sramusia

6 dni temu
midzioko pl
midzioko pl

XD

6 dni temu
midzioko pl
midzioko pl

To friza

6 dni temu
midzioko pl
midzioko pl

A nie sory

6 dni temu
Oleg Konieczniak
Oleg Konieczniak

7:07 żadne kurcze pieczone nie Rub kfc z kur

6 dni temu
Oleg Konieczniak
Oleg Konieczniak

5:46

6 dni temu
ManBiesz
ManBiesz

O jak dobrze Ci tak

6 dni temu
ManBiesz
ManBiesz

@midzioko pl o gowno

6 dni temu
midzioko pl
midzioko pl

O co ci chodzi

6 dni temu
Dorota Kutyła
Dorota Kutyła

komu udało się kupić lody ekipy jak tak subskrypcja nowa nie łapa

6 dni temu
Patryk Tekielak
Patryk Tekielak

6.09 no i wygadałeś

6 dni temu
Patryk Tekielak
Patryk Tekielak

6:09

6 dni temu
Flapyn'Flap'Flipyn'Flop
Flapyn'Flap'Flipyn'Flop

6:13 - moment gdzie widzowie zamieniają się w zwierzęta.

6 dni temu
manuela nowakowska
manuela nowakowska

Mam lody waszcze

6 dni temu
hulajnoga_wyczynowa0
hulajnoga_wyczynowa0

6:15 no będe musiał bo i ch niema nigdie i zarabiać na kidosach

6 dni temu
Maja Ciuła
Maja Ciuła

Lody nie przejęły tylko rynku, przejęły świat!

6 dni temu
Mietek Pająk
Mietek Pająk

"O KURCZE PIECZONE"😂😂

7 dni temu
Patryk S.
Patryk S.

Ja lody ekipy jadłem w sobotę friz

7 dni temu
zuzik yt
zuzik yt

Taaa napewno wszędzie tylko w lidlu xD

7 dni temu
Jonathan Rachwalski
Jonathan Rachwalski

Dość ze przez polityków koronaswirus dalej jest ale wy dodajecie ze każdy napierdala sie o lody a wy mając wpływ na społeczeństwo nie robocie nic jesteście łakomi pieniędzy i zebyscie się udlawili swoimi lodami tyle w temacie...

7 dni temu
REY123
REY123

5:41 „są one dostępne naprawdę wszędzie” tak tak

7 dni temu
Użytkownik Offline
Użytkownik Offline

Są dostępne już wszędzie tylko szybko wykupują

7 dni temu
Jakub Dziura
Jakub Dziura

Karol... wszystko w porządku? Potrzebujesz pieniedzy? kupic ci bulke?

7 dni temu
Young Krzykacz :D
Young Krzykacz :D

kidoski armagedon

7 dni temu
antek
antek

Marzec 2021:Ok lody ekipy czemu nie Kwiecień 2021: O nie co za zło wypuszczili że w lidlu dorośli się o niwe biją

7 dni temu
grzehuu07
grzehuu07

tak se myśle - różnorodność - karła macie - brakuje wam murzyna ale zerżnięte tego karła to na siłe szukaliście?

7 dni temu
Ryszard Sawczenko
Ryszard Sawczenko

To jakaś komuna?

7 dni temu
grzehuu07
grzehuu07

Ludzie!!!! Wy jestescie wszyscy poyebani jak paczka gwoździ albo gorzej Kolejne debile które to oglądają i subskrybują. Ten świat zmierza ku samoistnej zagładzie. Idzie się leczyć! Opamiętajcie się? O_O Ja prdl

7 dni temu
Piotr Gramza
Piotr Gramza

Od tej forsy to wam się w pizdach przewraca. Powinni wam pobanować te konta

7 dni temu
kurczaczek
kurczaczek

Kiedy film w sezonie 3

8 dni temu
Pyzia 190
Pyzia 190

Z tym że przejmą rynek lodowy to nie kłamał XDD

8 dni temu
Tomass26
Tomass26

@Użytkownik Offline u mnie w sklepie są bili o te lody , ja se myślę "Żałosne...."

6 dni temu
Herkii
Herkii

@Użytkownik Offline oj tak

6 dni temu
Użytkownik Offline
Użytkownik Offline

To jest KIDOSKI ARMAGEDON

7 dni temu
Andrzej Z.
Andrzej Z.

Większych debili nie widziałem w życiu. Trzeba mieć IQ na poziomie dżdżownicy by to oglądać. ŻAL MI DEBILI KUPUJĄCYCH LODY Z EKIPĄ NA PAPIERKU.

8 dni temu
Patrycja P
Patrycja P

Widzę, że covid atakuje nie tylko płuca ale też mózgi :-/

8 dni temu
Jakiś użytkownik
Jakiś użytkownik

@Patrycja P ma pieniądze? Ma, to niech wydaje na co chce 🤷‍♀️ To są jego zarobione pieniądze.

Dzień temu
Patrycja P
Patrycja P

@Jakiś użytkownik Wystarczy obejrzeć ten film żeby zrozumieć.

4 dni temu
Jakiś użytkownik
Jakiś użytkownik

Czemu?

4 dni temu
amaronis
amaronis

5:42 teraz o te lody kłócą się 40-letnie babki w lidlu

8 dni temu
Hubert Wróbel
Hubert Wróbel

Xddddd

3 dni temu
Dorota Kutyła
Dorota Kutyła

xddddddddddd

6 dni temu
Jan M
Jan M

Społeczeństwo debili oduraczone przez media.

8 dni temu
J3st3m_Gruby
J3st3m_Gruby

Najlepszy youtuber

8 dni temu
kuba roblox
kuba roblox

Witam panie Karolu mug by pan mnie przyjąć do ekipy 🙏

8 dni temu
Hana
Hana

Lody jak lody, szału nie ma.. Za ile się sprzedałeś Koralowi 🤦‍♀️ ???

8 dni temu
greg papaj
greg papaj

Najsłynniejszy YouTuber friz ale mi słynność pierwszy raz gościa widzę 😂😂😂

8 dni temu
Tom Jones
Tom Jones

Ależ to dno

9 dni temu
nowyoffical
nowyoffical

Przychodzę do was z proźbą bo zbieram pieniążki są bardzo potrzebne mi jak by ktoś chciał dorzucić coś od siebie to podam nr konta 37102050240000180201769306 dziękuję

9 dni temu
Piotr Sokół
Piotr Sokół

Co to kurwa za gówno?? Jak dzieciaki mogą się tym jarać?

9 dni temu
ElPatron
ElPatron

Ludzie poszaleli:D Gościu na zrzutka zbiera na: " Spełnij moje marzenie... zawsze marzyłem o posiadaniu czegoś legendanego!!! Marzę o legendarnym papierku po lodach ekipa" XXI Wiek:D

9 dni temu
Sakrovejon
Sakrovejon

Co to za gówno ten kanał?

9 dni temu
Noob Noobski
Noob Noobski

Sa te lody dostępne na Słowacji? Bo tam żyjem.

9 dni temu
Damian Latus
Damian Latus

Przez minutę chciałbym tylko być takim debilem czy to boli

9 dni temu
Sylwia Gilewska
Sylwia Gilewska

Pszyjecie do sokółki

9 dni temu
Laura Rożek
Laura Rożek

Moja mama która pracuje w lidlu mówiła że ludzie jak się dowiedzieli że w lidlu są lody ekipy stoją o 6 rano i czekają aż otworzą sklep żeby dostać loda ekipy xdd

9 dni temu
Laura Rożek
Laura Rożek

@Rafał P o tak

9 dni temu
Rafał P
Rafał P

Niektórzy są po prostu trochę walnięci

9 dni temu
Marecki
Marecki

Friz coś ty narobił z tymi lodami... Ludzie wstają o 6 rano tylko po to aby bic się w lidlu po te lody

9 dni temu
Roman Satan
Roman Satan

Mam 35 lat, nie rozumiem fenomenu tych ludzi. Ni chuja.

9 dni temu
Rafał P
Rafał P

Ja mam 16 i takżee

9 dni temu
Natalia Staniszewska
Natalia Staniszewska

Lidl lody ekipa dlaczego nie w domu czekam 🤣🤣 tak ok.

9 dni temu
Krzysztof Michalak
Krzysztof Michalak

Lody są zaebyste

9 dni temu

Kolejny

ODGADNIESZ SŁOWO = KUPUJE CI TO!

24:18

ODGADNIESZ SŁOWO = KUPUJE CI TO!

Karol Friz Wiśniewski

wyświetleń 4,2M

SPĘDZILIŚMY NOC W DOMU X!

42:20

SPĘDZILIŚMY NOC W DOMU X!

Karol Friz Wiśniewski

wyświetleń 6M

Janusz Walczuk ft. Young Igi - Amsterdam

3:18

CZEKALIŚMY NA TO CAŁY ROK!

20:53

CZEKALIŚMY NA TO CAŁY ROK!

Karol Friz Wiśniewski

wyświetleń 7M

I CAN'T BELIEVE THEY DID IT FOR MY BIRTHDAY!

21:45

I CAN'T BELIEVE THEY DID IT FOR MY BIRTHDAY!

Karol Friz Wiśniewski

wyświetleń 3,3M

SPĘDZILIŚMY NOC W IKEA

16:39

SPĘDZILIŚMY NOC W IKEA

reZigiusz

wyświetleń 874K

KTO DŁUŻEJ WYTRZYMA POD WODĄ WYGRYWA 1000 ZŁ!

13:25

KTO DŁUŻEJ WYTRZYMA POD WODĄ WYGRYWA 1000 ZŁ!

Karol Friz Wiśniewski

wyświetleń 7M

POLECIELIŚMY 9000KM, ŻEBY ICH SPRANKOWAĆ!

19:37

SPĘDZAM DZIEŃ W KOLEJNOŚCI ALFABETYCZNEJ!

30:42

SPĘDZAM DZIEŃ W KOLEJNOŚCI ALFABETYCZNEJ!

Karol Friz Wiśniewski

wyświetleń 5M

Janusz Walczuk ft. Young Igi - Amsterdam

3:18

EKSTREMALNY CHOWANY W NOWYM DOMU!

15:08

EKSTREMALNY CHOWANY W NOWYM DOMU!

Dominik Rupiński

wyświetleń 118K